Mein Deutsch

Test: Otázky a odpovědi

Komentáře k článku: Test: Otázky a odpovědi

 

2 chyby

Děkuji mockrát za test. Jen tak dál. Němčinu mám teprve rok, tak jsem začátečník. A věřím, že tento web mi bude pomáhat. Chtěl bych se zeptat, jestli budete psát i recenze na knížky, tak jak tomu je na HFE. A jestli bude i zřízeno diskusní forum.

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví baribari

natož že němčinu už přes pět let nedělám tak mám 100%, ale celou větu bych nedokázala dát dohromady:(

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Jan Kraus vložený před 16 lety

2 chyby

Děkuji mockrát za test. Jen tak dál. Němčinu mám teprve rok, tak jsem začátečník. A věřím, že tento web mi bude pomáhat. Chtěl bych se zeptat, jestli budete psát i recenze na knížky, tak jak tomu je na HFE. A jestli bude i zřízeno diskusní forum.

Re: 2 chyby

K recenzím se určitě taky dostanu, co se týče diskusního fóra, zatím nevím, ale pokud bude zájem, tak proč ne? Hezký den!

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Lena Taugelt vložený před 16 lety

Re: 2 chyby

K recenzím se určitě taky dostanu, co se týče diskusního fóra, zatím nevím, ale pokud bude zájem, tak proč ne? Hezký den!

Re: Re: 2 chyby

Ja myslím, že tato stránka se chytí určitě. Mnohokrát na HFE se lidi ptali, jestli existuje nějaká stránka i s němčinou. Těď už ano. Ještě jednou mockrát děkuji a mnoho štěstí a úspěchů. Teď už tu budu chodit každý den. :)

Super stránka, konečně mě učení začíná bavit . . . :-D

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Glock

Super 100%. Je bezvadné, že existují tyhle stránky. Velký dík autorům. Ještě, kdyby tak byly stránky s ruštinou a francouzštinou. :-D

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Kriszy

100%

Je to fakt dobrá stránka, kam zajdu, kdyz si nevym rady. Jen tak dál!!

P.S. Ani nevim ze toho tolik vim. I kdyz se nemcine ucim uz patym rokem a sem v osmicce… :-D :?

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Yoanna

100%

Bez chyby