Mein Deutsch

Představujeme se

Komentáře k článku: Představujeme se

 

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Ivetka

Re: Poradíte mi?

ja jsem mela text o mojí rodině a chtěla jsem říct že studuji na oa ale nevedela jsem jestli lern a bebo studieren… tak jsem to obešla a napsala jsem že ji navštěvuji besuchen… tak to zkus takhle taky…

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví hugo

Jak se řekne správně:" Mohu(smím) Vám někoho představit?!" Darf ich ihnen jemanden vorstellen?nebo: Darf ich euch jemanden vorstellen? …docela v tom plavu, díky za odpověď!!

„Fräulein“

Muzete to nejak vic specifikovat, proc nemeckou slecne nepredstavujeme Fräulein, ale ceskou jo?

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví seda

„Fräulein“

německou „Fräulein“ tak nepředstavovat, vůbec to není zvykem,zvlášť když je již starší.Leda že ji chcete označit jako nezadanou :oops: :shock:

Re: Oslovení Fräulein

Sice v němčině existuje oslovení pro slečnu „Fräulein“, ale nepoužívá se. Je to spíše nezvyklé, někdy až nezdvořilé.

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví antonie

Moc chválím opravdu super stránky

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví pavel

Re: Chválím

Pokud je Vaše oznámení ještě aktuální:
Dobrý den, náhodou jsem narazil na tento web, líbí se mi,
já bych chtěl ale najít někoho, s kým bych si mohl trochu
pokecat, nejlépe na Skype (může být bez kamery). Prostě jít
na konverzace formou učení se NJ tak, jak se učí děti – nejdřív jen mluvit, potom později psaní a gramatika.
Tedy vše bez nároku na odměnu, jen v rámci vzájemné
výpomoci.Těším se na odpověď

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví Kamila

Angenehm

Dobrý den,
používá se prosím odpověď „Angenehm“ běžně? Moje vyučující z něj nebyla moc nadšená, když se objevilo v učebnici. Děkuji.

Defaultní ikona uživatele
ikona neznámého pohlaví petra

Re: Re: Chválím